Zorg

Fysiotherapie praktijken

Zorg

Daxis-ICT is een specialist op het gebied van ICT voor fysiotherapiepraktijken. We hebben veel van deze praktijken als klant en daardoor weten wij wat de behoefte is van deze branch. Door onze kennis ontzorgen wij jou praktijk. We hebben veel ervaring met Intramed, Uzi passen en Vecoza certifcaten en Parabench.

Kostenbesparing en kwaliteitsverbetering; in de zorg is men daar continu naar op zoek. Met de komst van nieuwe technologieën wordt daar steeds vaker ICT voor ingezet, bijvoorbeeld voor de behandeling van patiënten. In de toekomst zullen we meer en meer afhankelijk worden van slimme oplossingen, wat vraagt om de nodige expertise om de kwaliteit en veiligheid te kunnen waarborgen. Tegenwoordig krijgt de zorg steeds meer te maken met ICT.

Alles moet digitaal opgeslagen worden waarbij beveiliging erg belangrijk is. Elke zorg instelling heeft te maken met patiëntgegevens, specifieke software programma’s. Wij denken mee en bieden beveiligde oplossingen. We bieden de diensten aan voor fysiotherapiepraktijken, we zeggen niet voor niets dat we er zijn om je te ontzorgen. Voor elk probleem hebben wij een oplossing. Neem vrijblijvend contact met ons op!

Cloud voor de zorg, omdat je kwetsbaar/gevoelig bent..

Waarom Daxis ICT?

Waarom Daxis ICT?

onze zekerheden

Ruim 35 jaar ervaring

Daxis-ICT verleend ict diensten aan ondernemende klanten, in een verbindende omgeving waar een benaderbare toon het gevoel geeft van werkelijk geholpen te zijn. Passie voor het werk, leveren van vakwerk!

Gekwalificeerde medewerkers

De medewerkers hebben de juiste diploma’s, kennis van zaken en groeien mee in de ontwikkeling binnen de wereld van de ICT. Wij hebben kennis van de branche, van de organisaties, de mensen en de processen. We werken duurzaam, zijn persoonlijk en flexibel.

Eigen servers in Nederlands Datacentrum

De cloud omgevingen van Daxis-ICT draaien in beveiligde datacentra in Enschede en Deventer. Ze worden door onze eigen gespecialiseerde mensen beheert. Deze datacentra zijn 24/7 bereikbaar.

Zorgvuldige testprocedures

Voordat er een dienst echt wordt afgeleverd, is het uiteraard eerst helemaal getest, allerlei procedures worden doorlopen. Wanneer de zekerheid bestaat dat het goed is, leveren we het werk af aan de klant.

Uitgebreid support

We staan voor de klant klaar, we helpen aan de telefoon en komen bij de klant wanneer dit gevraagd wordt. Ons streven is om de vragen zo snel mogelijk te behandelen en op te lossen. We zijn goed te bereiken via telefoon en email.

24/7 monitoring

24/7 monitoring wordt steeds belangrijker. Het constant bewaken van uw infrastructuur is de eerste stap om storingen of uitval te voorkomen. Wij houden alles voortdurend in de gaten bij onze beide datacentra in Deventer en Enschede.

Sluit Menu