kunst en educatie

Kunst en Educatie

Daxis-ICT is bekend met de werkomgeving van verschillende kunst en educatie bedrijven en de specifieke ICT behoeften die zij nodig hebben. Het is duidelijk dat je de computers en het netwerk nodig hebt om goed te kunnen werken. Wij nemen graag taken zoals het installeren van software updates van je over waardoor er gewoon altijd gewerkt kan worden aan de taken die voor jullie bedrijf belangrijk zijn. Daxis-ICT is dus verantwoordelijk voor de ICT afdeling binnen jullie bedrijf, vragen kunnen gerust gesteld worden als het gaat om alles wat maar met de ICT te maken heeft. We staan garant voor de veiligheid van de gegevens en de betrouwbaarheid van het systeem omdat we kunnen spreken van een jarenlange ervaring met specifieke behoeften van bedrijven binnen de kunst en educatie. Binnen ons team zijn er specialisten die het aanspreekpunt zijn voor al je vragen over de computers, servers en software.

Daxis-ICT is graag verantwoordelijk voor jullie ICT afdeling..

Waarom Daxis ICT?

Waarom Daxis ICT?

onze zekerheden

Ruim 35 jaar ervaring

Daxis-ICT verleend ict diensten aan ondernemende klanten, in een verbindende omgeving waar een benaderbare toon het gevoel geeft van werkelijk geholpen te zijn. Passie voor het werk, leveren van vakwerk!

Gekwalificeerde medewerkers

De medewerkers hebben de juiste diploma’s, kennis van zaken en groeien mee in de ontwikkeling binnen de wereld van de ICT. Wij hebben kennis van de branche, van de organisaties, de mensen en de processen. We werken duurzaam, zijn persoonlijk en flexibel.

Eigen servers in Nederlands Datacentrum

De cloud omgevingen van Daxis-ICT draaien in beveiligde datacentra in Enschede en Deventer. Ze worden door onze eigen gespecialiseerde mensen beheert. Deze datacentra zijn 24/7 bereikbaar.

Zorgvuldige testprocedures

Voordat er een dienst echt wordt afgeleverd, is het uiteraard eerst helemaal getest, allerlei procedures worden doorlopen. Wanneer de zekerheid bestaat dat het goed is, leveren we het werk af aan de klant.

Uitgebreid support

We staan voor de klant klaar, we helpen aan de telefoon en komen bij de klant wanneer dit gevraagd wordt. Ons streven is om de vragen zo snel mogelijk te behandelen en op te lossen. We zijn goed te bereiken via telefoon en email.

24/7 monitoring

24/7 monitoring wordt steeds belangrijker. Het constant bewaken van uw infrastructuur is de eerste stap om storingen of uitval te voorkomen. Wij houden alles voortdurend in de gaten bij onze beide datacentra in Deventer en Enschede.

Sluit Menu