Zorg

Tandartsen

Zorg
Kostenbesparing en kwaliteitsverbetering; in de zorg is men daar continu naar op zoek. Met de komst van nieuwe technologieën wordt daar steeds vaker ICT voor ingezet, bijvoorbeeld voor de behandeling van patiënten. In de toekomst zullen we meer en meer afhankelijk worden van slimme oplossingen, wat vraagt om de nodige expertise om de kwaliteit en veiligheid te kunnen waarborgen. 
Tegenwoordig krijgt de zorg steeds meer te maken met ICT. Alles moet digitaal opgeslagen worden waarbij beveiliging erg belangrijk is. Elke zorg instelling heeft te maken met patiënten gegevens en specifieke software programma’s. Wij denken mee en bieden beveiligde oplossingen. We zeggen niet voor niets dat we je kunnen ontzorgen. Voor elk probleem hebben wij een oplossing. 
Tandartspraktijken hebben te maken met patiënt gegevens, opslaan van data zoals röntgen foto’s en werken met specifieke software programma’s. We hebben ervaring met Exquise, DBSWIN, Novadent en met Uzi-pas en Vecozoz certificaten. We ondersteunen en onderhouden bestaande ICT omgevingen maar hebben ook ervaring met het inrichten van een nieuwe praktijk. Neem gerust contact met ons op voor verdere informatie!

Daxis-ICT heeft voor ieder probleem een oplossing..

Waarom Daxis ICT?

Waarom Daxis ICT?

onze zekerheden

Ruim 35 jaar ervaring

Daxis-ICT verleend ict diensten aan ondernemende klanten, in een verbindende omgeving waar een benaderbare toon het gevoel geeft van werkelijk geholpen te zijn. Passie voor het werk, leveren van vakwerk!

Gekwalificeerde medewerkers

De medewerkers hebben de juiste diploma’s, kennis van zaken en groeien mee in de ontwikkeling binnen de wereld van de ICT. Wij hebben kennis van de branche, van de organisaties, de mensen en de processen. We werken duurzaam, zijn persoonlijk en flexibel.

Eigen servers in Nederlands Datacentrum

De cloud omgevingen van Daxis-ICT draaien in beveiligde datacentra in Enschede en Deventer. Ze worden door onze eigen gespecialiseerde mensen beheert. Deze datacentra zijn 24/7 bereikbaar.

Zorgvuldige testprocedures

Voordat er een dienst echt wordt afgeleverd, is het uiteraard eerst helemaal getest, allerlei procedures worden doorlopen. Wanneer de zekerheid bestaat dat het goed is, leveren we het werk af aan de klant.

Uitgebreid support

We staan voor de klant klaar, we helpen aan de telefoon en komen bij de klant wanneer dit gevraagd wordt. Ons streven is om de vragen zo snel mogelijk te behandelen en op te lossen. We zijn goed te bereiken via telefoon en email.

24/7 monitoring

24/7 monitoring wordt steeds belangrijker. Het constant bewaken van uw infrastructuur is de eerste stap om storingen of uitval te voorkomen. Wij houden alles voortdurend in de gaten bij onze beide datacentra in Deventer en Enschede.

Sluit Menu