Bellen

De minimale dienst die geleverd wordt is bellen en gebeld worden.

Eigen extern nummer

Elke gebruiker krijgt een extern nummer toegewezen. Hierdoor is de gebruiker altijd direct bereikbaar.

Doorschakelen

Hierdoor bent u in staat bij een binnengekomen gesprek deze door te schakelen naar een andere telefoon binnen de centrale.

Omleidingen

Omleidingen zijn regels die bepalen hoe oproepen afhankelijk van tijdspatronen en condities worden afgehandeld. De mogelijke condities zijn: afwezig, niet storen, nummer bezet, telefoon wordt niet opgenomen. Oproepen kunnen ook onvoorwaardelijk doorgeschakeld worden.

Groepen

Hierdoor worden gebruikers aan groepen gekoppeld, waardoor bijvoorbeeld een binnenkomend gesprek bij alle leden van de groep overgaat.

Voicemail

De gebruiker heeft de mogelijkheid om bij afwezigheid de beller een gesproken bericht achter te laten. Wanneer dat kan is in te stellen door de omleidingen.

Daxis-ICT lever je de telefoondienst vanuit de Cloud. In de Daxis-ICT Cloud staat een telefooncentrale met zeer uitgebreide mogelijkheden. Hierdoor is deze oplossing zeer geschikt van kleinschalige oplossingen tot honderden telefoons. Door gebruik te maken van de Didax Cloud centrale heb je een professionele telefooncentrale met alle denkbare functies in huis. De centrale heeft geen beperkingen zoals de oude centrale dat heeft. Onbeperkt aantal gebruikers, telefoons, belgroepen, wachtrijen enz enz. Voor de Didax Cloud centrale heb je een internetverbinding nodig. De Didax Cloud centrale is overal te gebruiken mits je een Internetverbinding hebt. Om zo optimaal mogelijk gebruik te kunnen maken van de Daxis telefooncentrale bieden wij twee abonnementen aan:

  • Basic telefonie
  • Advanced telefonie

Deze abonnementen kunnen door elkaar gebruikt worden in dezelfde centrale.
je betaalt hierdoor NOOIT teveel!