Voip

Voip

Daxis-ICT levert je de telefoondienst vanuit de Cloud. In de Daxis-ICT Cloud staat een telefooncentrale met zeer uitgebreide mogelijkheden. Hierdoor is deze oplossing zeer geschikt voor kleinschalige oplossingen tot het gebruiken van honderden telefoons. Door gebruik te maken van de Daxis Cloud centrale heb je een professionele telefooncentrale met alle denkbare functies in huis. De centrale heeft geen beperkingen zoals de oude centrale dat heeft. Onbeperkt aantal gebruikers, telefoons, belgroepen, wachtrijen enz enz. Voor de Daxis Cloud centrale heb je een internetverbinding nodig. De Cloud centrale is overal te gebruiken mits je een Internetverbinding hebt.

Om zo optimaal mogelijk gebruik te kunnen maken van de Daxis telefooncentrale bieden wij twee abonnementen aan:

  • Basic telefonie
  • Advanced telefonie

Deze abonnementen kunnen door elkaar gebruikt worden in dezelfde centrale.
je betaalt hierdoor NOOIT teveel!

Gebruikers kunnen aan groepen worden gekoppeld, elke gebruiker krijgt zijn eigen externe nummer, je kan kiezen hoe oproepen afhankelijk van tijdspatronen en condities worden afgehandeld. Oproepen kunnen ook onvoorwaardelijk doorgeschakeld worden.

De Didax Cloud centrale biedt uitgebreide mogelijkheiden..

Waarom Daxis ICT?

Waarom Daxis ICT?

onze zekerheden

Ruim 35 jaar ervaring

Daxis-ICT verleend ict diensten aan ondernemende klanten, in een verbindende omgeving waar een benaderbare toon het gevoel geeft van werkelijk geholpen te zijn. Passie voor het werk, leveren van vakwerk!

Gekwalificeerde medewerkers

De medewerkers hebben de juiste diploma’s, kennis van zaken en groeien mee in de ontwikkeling binnen de wereld van de ICT. Wij hebben kennis van de branche, van de organisaties, de mensen en de processen. We werken duurzaam, zijn persoonlijk en flexibel.

Eigen servers in Nederlands Datacentrum

De cloud omgevingen van Daxis-ICT draaien in beveiligde datacentra in Enschede en Deventer. Ze worden door onze eigen gespecialiseerde mensen beheert. Deze datacentra zijn 24/7 bereikbaar.

Zorgvuldige testprocedures

Voordat er een dienst echt wordt afgeleverd, is het uiteraard eerst helemaal getest, allerlei procedures worden doorlopen. Wanneer de zekerheid bestaat dat het goed is, leveren we het werk af aan de klant.

Uitgebreid support

We staan voor de klant klaar, we helpen aan de telefoon en komen bij de klant wanneer dit gevraagd wordt. Ons streven is om de vragen zo snel mogelijk te behandelen en op te lossen. We zijn goed te bereiken via telefoon en email.

24/7 monitoring

24/7 monitoring wordt steeds belangrijker. Het constant bewaken van uw infrastructuur is de eerste stap om storingen of uitval te voorkomen. Wij houden alles voortdurend in de gaten bij onze beide datacentra in Deventer en Enschede.

Sluit Menu